Náhradní díly Porsche 356

Společnost Porsche Holding GmbH ji poprvé vyrobila v Rakousku v roce 1948. Byla to první vyrobená Porsche. Byl vytvořen jako dvoudveřový se zadním motorem a pohonem zadních kol. V roce 1950 se místo výroby přestěhovalo do Německa, v Rakousku bylo postaveno pouze 50 automobilů. To bylo děláno zpočátku ve špatných podmínkách a jako jediná kopie, protože víry Porsche že lidé by nebyli schopní dovolit si to jen po 2. světové válce. Jeho motor byl vzat od VW Bubble. Pouze 8 z 50 vyrobených vozů bylo kabrioletů. Kupóny byly později přeměněny na závodní vozy. Výrobní proces pokračoval až do roku 1965. Tam bylo shromážděno asi 80 000, z nichž polovina je v současné době stále na cestách. Počáteční cena byla 3750 $ za 356 kupé a 4250 $ za 356 Cabriolet. V současné době je cena obvykle v rozmezí od dvaceti do sto tisíc dolarů, přičemž nejvzácnější modely drží nejvyšší cenu. Nejžádanější z nich jsou považovány za Carrera Speedster a Speedster, s tržní hodnotou asi tři sta tisíc dolarů. Klub majitelů Porsche 356 je znám jako jeden z největších klubů pro klasická auta. Porsche navrhl a postavil tři Type 64 vozidla pro 1939 Berlína-k-Řím závod, který byl později na zrušení. Tito jsou věřil být první vozidla “Porsche” ačkoli oni nebyli zpočátku označeni jako Porsche. V roce 1948 byl dokončen a představen první Porsche 356, číslo jedna. Ferdinand Porsche a jeho sestra Louise dělali 356. Oni byli s čtyři-válec, vzduch-chladil, zadní-motor a pohon zadních kol s typem těla podobným skořápce.

Byl to návrh Erwina Komendy. Nicméně, skříň motoru a některé závěsné díly byly převzaty z Volkswagenu. To bylo kvůli lásce Ferryho Porsche k myšlence malého vozu s výkonným motorem, vzhledem k jeho osobní zkušenosti s takovým vozidlem od Volkswagenu. Auto bylo certifikováno v roce 1948 a zahájeno. To je, když vyhrál svůj první závod ve své třídě. Spolupráce pro některé části s Volkswagen začala klesat. Zpočátku, těla byla vyrobena z hliníku, ale pak se změnila na ocel. Výrobce ocelových částí karoserie byl Reutter, který pak Porsche koupil v roce 1963 a změnil název na Recaro. Porsche 356 byl poprvé prodán masivně, v Rakousku a Německu. Poté, co vyhrál Le Mans v roce 1951, stal se více populární v širším okolí, jako je závodní a silniční auto s vynikající ovladatelností a dokonalou kvalitou. Čtyřkruhový závodní motor Carrera byl představen v roce 1954. Porsche 356 vyhrál více soutěží a stal se ještě slavnějším, s dobrou pověstí. V roce 1964 bylo vydáno více než 10 000 objednávek. V roce 1965 bylo vyrobeno asi 80 000 kusů. Porsche 356 byl vyroben ve čtyřech různých sériích, počínaje pre-A, následovaný 356 A, 356B a nakonec 356C. Poté byly kodifikovány do více skupin, aby byly snáze rozlišitelné podle zásluh. Ti, kdo byli postaveni v letech 1948 až 1952, byli rozeznatelní rozdělením. Ty, které byly vyrobeny v letech 1953 až 1955, byly patrné svými ohnutými čelními skly. Modely nabízené na konci roku 1955 - model A, byly se zkrouceným čelním sklem. Nový model 1959 byl přezdíván jako T5 356 B. Přepracovaný model představený v roce 1962 byl přezdíván T6 356 B. Poslední verze byla přezdívána 356 C. Oni měli nějaké podobnosti s T6 B a kotoučové brzdy místo bubnů. Před výrobou Porsche 356 skončil, Porsche vyvinul vyšší-revolvingový typ 616/36 verze motor, čtyři-válec tlačit motor použitý v 356, pro příští 912 model, který měl být vypuštěn v roce 1965. Mnoho z komponenty byly sdíleny mezi dvěma, ale 912 nebyl původně zamýšlen jako náhrada za 356. Nicméně, když to bylo rozhodl, že 356 bude nahrazený, to bylo nahrazeno 901, také známý jak 911. Po tom, 912 byl oznámen jak standardu 911. Bylo zakoupeno asi 33 000 vozidel 912 s tímto motorem.

Klasické díly a klasické autodíly Porsche 356:

  • Příslušenství Porsche 356
  • Klimatizace Porsche 356
  • Karosářské díly Porsche 356
  • Náhradní díly Brzdy Porsche 356
  • Kabely Porsche 356
  • Náhradní díly podvozek Porsche 356
  • Náhradní díly Chlazení Porsche 356
  • Elektrické Porsche 356
  • Náhradní díly Motor Porsche 356
  • Náhradní díly Výfuky Porsche 356
  • Exteriér Porsche 356
  • Filtry Porsche 356
  • Náhradní díly Převodovka Porsche 356
  • Topení Porsche 356
  • Hydraulika Porsche 356
  • Interiér Porsche 356
  • Osvětlení Porsche 356
  • Relé Porsche 356
  • Díly řízení Porsche 356
  • Pozastavení Porsche 356
  • Převodovka Porsche 356

Produkty / skupiny výrobků

Kabel akcelerátoru - klimatizace - vzduchový filtr - alternátor - náprava - řemeny - díly karoserie - bowden - brzdový třmen - brzdový kotouč - brzdový buben - brzdové destičky - brzdové čelisti - brzdy - nárazník - kabely - karburátor - katalyzátor - kabel spojky - Chlazení - Blok válců - Hlava válce - Hnací hřídel - Prachová deska - Elektrický ventilátor - Elektrické díly - Motor - Senzor motoru - Výfukový systém - Kompletní výfukový systém - Vnější - Filtr - Součásti kování - Pružná trubka - Palivový filtr - Uvolňovací kabel palivové klapky - Pojistka Box - Těsnění - Převodovka - Převodovka - Mřížka - Páka ruční brzdy - Kabel ruční brzdy - Výměník tepla - Ohřívač - Kabel topení - Kabel kukly - Houkačka - Krycí víčko - Hydraulický filtr - Zapalovací cívka - Spínač zapalování - Vnitřní části těla - Interiér - Interiér Filtr - Lampa - Dveřní zámek - Hlavní válec - Zrcadlo - Olejový filtr - Olejové díly - Pedál - Regulátor tlaku - Gumový držák - Bezpečnostní pás - Senzor - Tlumič - Kabel rychloměru - Sportovní výfuk - Startér - Řízení - Střešní okno - Závěs - Sw svědění - Ozubený řemen - Převodovka - Turbo nabíječka - Podložka - Ložisko kola - Válec kola - Zvedák oken - Těsnění oken - Stěrač

CPP Celosvětově

Společnost CPP dodává po celém světě a pro jednotlivé země máme vyhrazené webové stránky:

Pro náhradní díly Porsche 356 Německo: Ersatzteile Porsche 356

Náhradní díly Porsche 356 Dánsko: Reservedele Porsche 356

Pro náhradní díly Porsche 356 Francie: Pièces détachées Porsche 356

 

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}