Náhradní díly BMW Isetta

Byl vyroben ve Velké Británii, Brazílii, Francii, Německu, Španělsku, Belgii a Argentině. Byl to mikrokar s italským designem známý také jako bublinkové auto. Jednalo se o první sériově vyráběný vůz se spotřebou až 3 litry na 100 km a dokonce i nejprodávanější vozidlo na světě. To bylo vypuštěno s různými jmény a rysy v různých trzích.V Itálii, to bylo voláno Iso Isetta a byl vypuštěn jako kupé, produkoval mezitím 1953 a 1956. To bylo s motorem od motocyklu a byla velká inovace pro jeho čas. V případě nehody by mohli cestující opustit vozidlo střešním oknem. Motor byl dvoudobý dělený-jeden s 9.5 hp a 236cc. Byl ve tvaru vejce s maximální rychlostí 75 km za hodinu. Byl k dispozici i v jiných stylech karoserie s zadní nápravou v plné šířce. To bylo také velmi populární v Itálii, s větším trubkovým rámem, čtyřkolovým rozložením a čtyřstupňovou manuální převodovkou s reverzním systémem. Bylo vyrobeno přibližně 4 000 kusů. VELAM Isetta byl vypuštěn ve Francii, s poněkud odlišným stylem těla a stejným motorem z Isetty. Byl známý jako jogurtový hrnec. Měla zadní převod, pneumatiky a motor. Tlačítko pro vstup do vozidla bylo také aktualizováno a poloha rychloměru byla změněna. To bylo produkováno mezitím 1955 a 1958 jako závodní auto, jednorázový Sport, kabriolet, standard, a luxusní verze. V Argentině, to bylo vypuštěno jak De Carlo s přepracovaným výhledem. Bylo vyrobeno přibližně 1500 kusů. Romi-Isetta byl vypuštěn v Brazílii v roce 1956, a to bylo první auto postavené v Brazílii. Byl používán jako základna pro rozvoj průmyslu. Oni byli se stejnými motory dokud ne 1959 když to je přepnuto na 300cc motor od BMW. Výroba skončila v roce 1961. BMW Isetta byl představen v Německu s jedním válcem, čtyřtaktní 247cc motor z motocyklu s 13hp. To bylo znovu s italským designem, ale s re-inženýrské části, produkoval mezitím 1955 a 1962. Kliková skříň byla vyrobena z litiny a hlavy válce od hliníku. Vana byla rozšířena a motorová převodovka byla zvukotěsná. To by mohlo být řízeno s licencí pro motocykl. Zhruba 160 000 bylo vyrobeno v Německu. BMW Isetta ve Velké Británii, to nebylo příliš populární ve Velké Británii, av roce 1962 výroba skončila. Byla to pravá jízda s pneumatikami Lucas electric a Dunlop. Byla představena verze se třemi koly, která byla více oblíbená z důvodu nižších daní a možnosti jízdy pouze s licencí na motocykl.

Klasické díly a klasické náhradní díly BMW Isetta:

  • Příslušenství BMW Isetta
  • Klimatizace BMW Isetta
  • Karosářské díly BMW Isetta
  • Brzdy BMW Isetta
  • Kabely BMW Isetta
  • Podvozek BMW Isetta
  • Chlazení BMW Isetta
  • Elektrické BMW Isetta
  • Motor BMW Isetta
  • Výfuky BMW Isetta
  • Exteriér BMW Isetta
  • Filtry BMW Isetta
  • Převodovka BMW Isetta
  • Topení BMW Isetta
  • Hydraulika BMW Isetta
  • Interiér BMW Isetta
  • Osvětlení BMW Isetta
  • Relé BMW Isetta
  • Části řízení BMW Isetta
  • Zavěšení BMW Isetta
  • Převodovka BMW Isetta

Produkty / skupiny výrobků

Kabel akcelerátoru - klimatizace - vzduchový filtr - alternátor - náprava - řemeny - díly karoserie - bowden - brzdový třmen - brzdový kotouč - brzdový buben - brzdové destičky - brzdové čelisti - brzdy - nárazník - kabely - karburátor - katalyzátor - kabel spojky - Chlazení - Blok válců - Hlava válce - Hnací hřídel - Prachová deska - Elektrický ventilátor - Elektrické díly - Motor - Senzor motoru - Výfukový systém - Kompletní výfukový systém - Vnější - Filtr - Součásti kování - Pružná trubka - Palivový filtr - Uvolňovací kabel palivové klapky - Pojistka Box - Těsnění - Převodovka - Převodovka - Mřížka - Páka ruční brzdy - Kabel ruční brzdy - Výměník tepla - Ohřívač - Kabel topení - Kabel kukly - Houkačka - Krycí víčko - Hydraulický filtr - Zapalovací cívka - Spínač zapalování - Vnitřní části těla - Interiér - Interiér Filtr - Lampa - Dveřní zámek - Hlavní válec - Zrcadlo - Olejový filtr - Olejové díly - Pedál - Regulátor tlaku - Gumový držák - Bezpečnostní pás - Senzor - Tlumič - Kabel rychloměru - Sportovní výfuk - Startér - Řízení - Střešní okno - Závěs - Sw svědění - Ozubený řemen - Převodovka - Turbo nabíječka - Podložka - Ložisko kola - Válec kola - Zvedák oken - Těsnění oken - Stěrač

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}