Náhradní díly BMW E28

Jedná se o druhou generaci středních sedanů řady 5, vyráběných v letech 1981 až 1988. K dispozici bylo čtyři a šest válcových benzínových motorů a motorová nafta zavedená v roce 1983. Měla zadní kapotu a 460 litrů. Většina z nich však byla s palivovými nádržemi 63 až 70 litrů. To bylo nabídnuto se všemi motory dostupnými od BMW, jako M10, 20, 21, 30, 88 a S38. Spuštěné modely byly 518, 520i, 525i a 528i s benzínovými motory, 524d a 524td s naftovými motory a 518i s vstřikováním paliva. Byly nabízeny s automatickou a manuální převodovkou. Dostupné ruční převodovky byly Getrag 242, 262, 240, 260, 265, 245, 280 a ZF S5-16. Automatické převodovky byly ZF 3HP22 a 4HP22. Modely byly s předním a zadním odpružením s vzpěrami Macpherson a polořadovkou. Řízení bylo vylepšeno a nabízela se 14 a 16palcová kola. Brzdy na přední straně byly vnitřně ventilované kotoučové brzdy, zatímco na zadních kolech byly neventilované kotoučové nebo bubnové brzdy. M5 byl první model vyrobený s M88 a S38 rovný-šest motorů.

Na severu, Amerika byla nejprve vypuštěna 528e v roce 1982 a pak 533i. Byly nabízeny s manuální i třístupňovou automatickou převodovkou av roce 1983 byla nabídnuta čtyřstupňová automatická převodovka. V roce 1985 byl nastaven standard všech modelů na brzdy ABS. Také měli střešní okno, kola z lehkých slitin, mlhovky, centrální zamykání a klimatizaci a motor S38. Bylo vyrobeno přibližně 722 000 kusů.

518 byl prodáván jen v malé části Evropy, se čtyřválcovým motorem a karburátorem. Byl schopen dosáhnout rychlosti až 164 km / h.

518i byl prodáván hlavně v Japonsku, ale také v některých částech Evropy, se čtyřválcovým motorem, vstřikovaným palivem, schopným dosáhnout až 175 km / h.

520i byl s nejmenšími šestiválcovými motory, schopnými dosáhnout až 190 km / h.

525e byl uveden na trh s 2,7 litrovým 6válcovým motorem M20, s výkonem přibližně 118 koní. Byl považován za komerční verzi. Bez katalyzátoru lze dosáhnout rychlosti 190 km / h.

525i byl prodáván pouze v Evropě s motorem o objemu 6 litrů, který byl schopen dosáhnout až 201 km / h.

528i byla jednou z nejrychlejších verzí schopných dosáhnout až 215 km / h.

533i byl zahájen v Severní Americe a Japonsku.

535i byl představen v roce 1984 se stejným šestiválcovým pohonem jako M535i, schopný dosáhnout až 225 km za hodinu.

M535i byl s pohonem od 535i se zavěšením M-Technic a unikátními panely karoserie a kolečkem. Byl schopen dosáhnout až 230 km za hodinu.

524td byl první dieselový vůz vyráběný firmou BMW v roce 1982, připravený dosáhnout maximální rychlosti 180 km za hodinu.

Klasické díly a klasické autodíly BMW E28:

  • Příslušenství BMW E28
  • Klimatizace BMW E28
  • Karosářské díly BMW E28
  • Brzdy BMW E28
  • Kabely BMW E28
  • Podvozek BMW E28
  • Chlazení BMW E28
  • Elektrické BMW E28
  • Motor BMW E28
  • Výfuky BMW E28
  • Exteriér BMW E28
  • Filtry BMW E28
  • Převodovka BMW E28
  • Topení BMW E28
  • Hydraulika BMW E28
  • Interiér BMW E28
  • Osvětlení BMW E28
  • Relé BMW E28
  • Díly řízení BMW E28
  • Zavěšení BMW E28
  • Převodovka BMW E28

Produkty / skupiny výrobků

Kabel akcelerátoru - klimatizace - vzduchový filtr - alternátor - náprava - řemeny - díly karoserie - bowden - brzdový třmen - brzdový kotouč - brzdový buben - brzdové destičky - brzdové čelisti - brzdy - nárazník - kabely - karburátor - katalyzátor - kabel spojky - Chlazení - Blok válců - Hlava válce - Hnací hřídel - Prachová deska - Elektrický ventilátor - Elektrické díly - Motor - Senzor motoru - Výfukový systém - Kompletní výfukový systém - Vnější - Filtr - Součásti kování - Pružná trubka - Palivový filtr - Uvolňovací kabel palivové klapky - Pojistka Box - Těsnění - Převodovka - Převodovka - Mřížka - Páka ruční brzdy - Kabel ruční brzdy - Výměník tepla - Ohřívač - Kabel topení - Kabel kukly - Houkačka - Krycí víčko - Hydraulický filtr - Zapalovací cívka - Spínač zapalování - Vnitřní části těla - Interiér - Interiér Filtr - Lampa - Dveřní zámek - Hlavní válec - Zrcadlo - Olejový filtr - Olejové díly - Pedál - Regulátor tlaku - Gumový držák - Bezpečnostní pás - Senzor - Tlumič - Kabel rychloměru - Sportovní výfuk - Startér - Řízení - Střešní okno - Závěs - Sw svědění - Ozubený řemen - Převodovka - Turbo nabíječka - Podložka - Ložisko kola - Válec kola - Zvedák oken - Těsnění oken - Stěrač

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}