Klasické díly BMW

BMW je německý výrobce automobilů, motocyklů. Byl nalezen v roce 1916 v Německu. Jejich výrobní závody jsou v Jižní Africe, Číně, USA, Velké Británii, Německu, Indii a Brazílii. V roce 2015 se společnost umístila na 12. největším výrobci vozidel s přibližně 2,3 miliony vyrobených vozidel. Oni také produkují Rolls-Royce, Mini, elektrická a sportovní auta. V prvních letech své existence společnost také stavěla letecké motory. Úspěch společnosti začal leteckým motorem BMW llla, který překonal všechny ostatní a díky tomu se společnost rozrostla velmi rychle. Po skončení 2. světové války změnila společnost BMW výrobu na domácí potřeby a železniční brzdy. Primárním akcionářem je nákup jména BMW a společnost začala vyrábět motory pro nákladní automobily a autobusy, čerpadla a zemědělské stroje.

Výroba motocyklů začala v roce 1923 a vznik automobilů v roce 1928. Získaný model Dixi 3/15 od společnosti Automobilwerk Eisenach se stal BMW 3/15, prvním vozem BMW. BMW 3/20, nicméně, byl první úplně navržený BMW autem, se čtyřválcovým motorem. V roce 1933 byl uveden na trh BMW 303 s prvním přímočarým motorem. Společnost také začala vyrábět sportovní automobily, kabriolety, sedany a kupé. Společnost začala používat vězně a cizince pro výrobu leteckých motorů. Mezi nimi vyráběné modely patřily BMW 801, BMW 132 a BMW 003. Během 2. světové války byly výrobní prostory pro automobily a motocykly bombardovány a zakázány a BMW přešlo k jiným způsobům výroby prvních hrnců a pánví a poté kol a kuchyňských potřeb.

V roce 1948 byl zákaz odstraněn a byl zaveden R24. Po několika letech v roce 1952 je odstraněn zákaz výroby automobilů a BMW501. O dva roky později je předložen BMW 502, který je prvním BMW s motorem V8. V roce 1955 bylo rozhodnuto zahájit Isettu, což bylo cenově dostupné vozidlo pro veřejnost. V roce 1957 byl BMW 600 představen na stejném designu. V roce 1959 byla zavedena rozsáhlejší verze nazvaná BMW 700. Společnost ztratila peníze ze všech svých modelů, protože některé z nich nebyly cenově dostupné, nebyly dostatečně prodány nebo jen zisk na nich byl velmi malý. Jednání o spolupráci s Mercedesem byla zvažována, ale pak zastavena akcionáři. Místo toho, nová třída byla představena, který opravdu zachránil společnost finančně a dělal to slavný jako společnost produkovat vedoucí sportovní sedany.

Společnost Hans Glas byla získána díky znalostem o vývoji rozvodového řemene s vačkovým hřídelem a jejich vysoce kvalifikovaným personálem. Po určitou dobu také vyráběli zadní a přední nápravy pro BMW.

V roce 1966 byly představeny 02 Series coupes. V roce 1968 byla obnovena výroba přímého šestimístného motoru. Bylo zavedeno šest nových, šest nových CS a v roce 1972 5 sérií. V roce 1976 byly přidány a 6 Series jako kupé, založené na 5 Series. V roce 1975 byla představena 3 série následovaná sérií 7 v roce 1978. V roce 1978 byl představen BMW M1, který byl jejich první střední-engined sportovní a silniční auto v té době. V roce 1980 byl vyroben první model M, nazvaný E12 M535i. O pět let později bylo BMW M5 představeno na základě E28. V roce 1983 byl představen první dieselový motor M21. V roce 1985 byl představen první model pohonu všech kol E30 325iX. O dva roky později byl aktualizován na první model, který byl k dispozici jako majetek. V roce 1986 byl představen první model V12 - E 32 750i. V roce 1985 byl M3 navržen na základě E30. V roce 1989 byly představeny řady 8 a o tři roky později byl představen M60 - první model poháněný motorem V8 za téměř tři desetiletí. Byl to také první model s víceprvkovým zadním zavěšením. E34 se jako první vyrábí s pohonem všech kol a karoserií vozu. V roce 1989 byly zavedeny první dvoumístné modely ze série Z. V roce 1993 byl zaveden první model hatchbacku pod názvem BMW 3 Series Compact. V roce 1995 BMW plně získalo Designworks USA. V roce 1993 byl představen McLaren poháněný motorem V12 od BMW. V roce 1994 společnost získala Rover Group již šest let a poté prodala mnoho značek kvůli ztrátám, které vytvořila. Prodávali Rover, MG a Ford a drželi Mini. V roce 1995 E38 725tds byl představen jako první 7 série s dieselovým motorem. Série E39 5 Series byla první se servořízením s ozubenými koly, které bylo vyrobeno z hliníku a přidáno ve stejném roce. BMW Z3 kupé a kabriolet byl také představen ten rok a stal se prvním modelem být produkován jen u Německa. V roce 1998 byl představen E46 3 Series s nejsilnějším motorem té doby. V roce 1999 byl zaveden model X5 s jiným typem těla. Výsledkem byl velký úspěch a stal se základem pro vývoj řady X. V roce 2003 byl zaveden X3. V roce 2001 byla zahájena série E65 7 jako první model s šestistupňovou automatickou převodovkou. V roce 2002 byl spuštěn Z4. V roce 2004 1 série nahradila 3 série kompakt. V roce 2003 byla vyrobena první Rolls-Royce z BMW-Phantom. To bylo hlavně od BMW je části, jak BMW bylo dovoleno používat jen jméno a logo Rolls-Royce. První motor V10 byl představen v E60 M5 v roce 2015. Stalo se základem pro vývoj později na E64 a E64. V roce 2006 BMW začalo používat přeplňované motory s prvním modelem E92 335I, který byl vydán v roce 2006 se šestiválcem N54. Stal se trendem v průmyslu. V roce 2011 byl znovu spuštěn F30 3 Series s přeplňovaným motorem. V roce 2008 byl představen první přeplňovaný motor V8, N63, následovaný přeplňovaným motorem V12 N74. V roce 2011 byl uveden na trh první M5 s přeplňovaným motorem F10 M5. V roce 2007 získalo BMW výrobní práva pro motocykly Husqvarna za přibližně 100 milionů eur. V roce 2008 byl zaveden X6 SUV. V roce 2009 bylo představeno BMW X1 kompaktní SUV a Gran Turismo fastback. V roce 2010 bylo představeno první hybridní vozidlo značky F01 ActiveHybrid 7. V roce 2013 bylo vydáno první elektrické auto i3, vyrobené z uhlíkových vláken. V roce 2014 byl představen první hybridní sportovní vůz i8, poprvé s řadou tří motorů. V roce 2013 nahradily 4 Series 3 Series a 2 Series nahradily 1 Series. Řada 2 byla k dispozici jako sedmičlenná MPV-F46, pětidílná MPV-F45 a kupé-F22. F46 a F45 byly první vozy s pohonem předních kol od BMW. V roce 2013 byla představena kompaktní SUV X4. V roce 2016 byly představeny první plug-in hybridní vozy na bázi 7 a 3 řady G11 740e a F30 330e.

BMW pochází z Bayerische Motoren Werke. AG znamená Aktiengesellschaft. V roce 2017 měl BMW 98,678 miliard příjmů, což je nárůst o 5% oproti předchozím letům. BMW se zúčastnilo několika soutěží včetně Formule 1, Formule 2, 24 hodin Le Mans, American Le Mans Series a dalších. Auta také maloval slavní umělci jako Jenny Holzer, Roy Lichtenstein a další. Ústředí v Mnichově má ​​tvar hlavy válce čtyřválcového motoru a dnes je považováno za chráněnou důležitou budovu.

Střecha muzea je čtyřicet metrů logem BMW. Společnost také natočila filmy The Hire, kde byly testovány značky automobilů. Výroba je v Německu, Číně, Jižní Africe, Mexiku a USA. Od roku 2005 bylo vyrobeno přibližně 20 000 000 BMW, 4 000 000 MINI, 30 000 Rolls-Royce a 1 500 000 motocyklů. Přepravují se převážně po železnici. 56% vozů jezdí na benzín a 44% na naftu. V roce 2016 a 2017 si mnoho zákazníků stěžovalo na spalovací vozidla z důvodu ohromující. Společnost si vzpomněla na přibližně 1,5 milionu automobilů pro bezpečnostní kontrolu ze 3 řad. Společnost byla zakázána z Jižní Koreje kvůli asi 40 plamenným vozidlům. Společnost BMW spolupracovala s firmami McLaren Automotive, Peugeot, Citroen, Mercedes, Toyota a Audi na výrobě a konstrukci některých komponent. BMW je sponzorem Eintracht Frankfurt, olympijských her v Londýně 2012, PGA Championship, Italian Open a mnoha dalších. Podle Dow Jones Sustainability Index, BMW je nejudržitelnější automobilovou společností od roku 1999. Je také první společností, která najala pracovníka pro životní prostředí. Provozují také společnosti jako ReachNow a DriveNow.

Náhradní díly modelů BMW:

  • Náhradní díly BMW Isetta
  • Náhradní díly BMW 02
  • Náhradní díly BMW 1500
  • Náhradní díly BMW 2000
  • Náhradní díly BMW 2000 Coupe
  • Náhradní díly BMW 3200
  • Náhradní díly BMW 501
  • Náhradní díly BMW 502
  • Náhradní díly BMW 503
  • Náhradní díly BMW 507
  • Náhradní díly BMW 600
  • Náhradní díly BMW 700
  • Náhradní díly BMW E3
  • Náhradní díly BMW E9
  • Náhradní díly BMW M1
  • Náhradní díly BMW řady 3
  • Náhradní díly BMW E21
  • Náhradní díly BMW E30
  • Náhradní díly BMW E36
  • Náhradní díly BMW řady 5
  • Náhradní díly BMW E12
  • Náhradní díly BMW E28
  • Náhradní díly BMW E34
  • Náhradní díly BMW řady 6
  • Náhradní díly BMW E24
  • Náhradní díly BMW řady 7
  • Náhradní díly BMW E23
  • Náhradní díly BMW E32
  • Náhradní díly BMW E38
  • Náhradní díly BMW řady 8
  • Náhradní díly BMW E31
  • Náhradní díly BMW Z Series
  • Náhradní díly BMW Z1

Klasické díly a klasické autodíly BMW:

  • Příslušenství BMW
  • Klimatizace BMW
  • Části karoserie BMW
  • Brzdy BMW
  • Kabely BMW
  • Podvozek BMW
  • Chlazení BMW
  • Elektrické BMW
  • Motor BMW
  • Výfuky BMW
  • Exteriér BMW
  • Filtry BMW
  • Převodovka BMW
  • Topení BMW
  • Hydraulika BMW
  • Interiér BMW
  • Osvětlení BMW
  • Relé BMW
  • Části řízení BMW
  • Zavěšení BMW
  • Převodovka BMW

Produkty / skupiny výrobků

Kabel akcelerátoru - klimatizace - vzduchový filtr - alternátor - náprava - řemeny - díly karoserie - bowden - brzdový třmen - brzdový kotouč - brzdový buben - brzdové destičky - brzdové čelisti - brzdy - nárazník - kabely - karburátor - katalyzátor - kabel spojky - Chlazení - Blok válců - Hlava válce - Hnací hřídel - Prachová deska - Elektrický ventilátor - Elektrické díly - Motor - Senzor motoru - Výfukový systém - Kompletní výfukový systém - Vnější - Filtr - Součásti kování - Pružná trubka - Palivový filtr - Uvolňovací kabel palivové klapky - Pojistka Box - Těsnění - Převodovka - Převodovka - Mřížka - Páka ruční brzdy - Kabel ruční brzdy - Výměník tepla - Ohřívač - Kabel topení - Kabel kukly - Houkačka - Krycí víčko - Hydraulický filtr - Zapalovací cívka - Spínač zapalování - Vnitřní části těla - Interiér - Interiér Filtr - Lampa - Dveřní zámek - Hlavní válec - Zrcadlo - Olejový filtr - Olejové díly - Pedál - Regulátor tlaku - Gumový držák - Bezpečnostní pás - Senzor - Tlumič - Kabel rychloměru - Sportovní výfuk - Startér - Řízení - Střešní okno - Závěs - Sw svědění - Ozubený řemen - Převodovka - Turbo nabíječka - Podložka - Ložisko kola - Válec kola - Zvedák oken - Těsnění oken - Stěrač

CPP Celosvětově

Společnost CPP dodává po celém světě a pro jednotlivé země máme vyhrazené webové stránky:

Pro klasické díly BMW Německo: Classic Parts BMW

Pro klasické díly BMW Dánsko: Reservedele BMW

Pro klasické díly BMW Francie: Pièces détachées BMW

 

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}