Klasické díly Audi

Audi je německý výrobce automobilů pro luxusní vozidla. Mají jedenáct výrobních závodů v devíti zemích po celém světě. Byla založena v roce 1910 v Německu. Společnost založila společnost Auto Union v roce 1932, kterou Volkswagen později získal od společnosti Daimler Benz. Auto odbor byl pak se spojil v roce 1969 s NSU motorem pracuje a má protože been volal Audi. Dnes je to jedna z nejprodávanějších značek luxusních automobilů na světě. Společnost zaměstnává po celém světě přibližně 91 000 lidí a každoročně přispívá k výrobě přibližně 1 880 000 vozidel. Audi vlastní 99,64% akcií koncernu Volkswagen. Wanderer byl založen v roce 1885 a později se stal pobočkou Audi AG. V roce 1899 založil Horch A. Horch & Cie av roce 1904 August Horch & Cie. V roce 1909 založil společnost August Horch Automobilwerke GmbH poté, co opustil předchozí. On byl žalován pro porušení ochranné známky a musel změnit jeho jméno. Na setkání s jeho blízkými obchodními přáteli navrhl syn Franze Fikentschera myšlenku, že význam jména může být zachován, ale změní se na jiný jazyk. Pak společnost přijala jméno Audi, což znamená "slyšet" v latině. V roce 1910, po schválení soudu, první Audi produkoval - Audi Type A Sport Phaeton s 10 a 22 koní. Ve stejném roce byl zaveden typ B. Typ A byl zpočátku poháněn 2612 cm3 in-line 4 motorem a poté upgradován na 3564 cm3, 4680 cm3 a 5720 cm3. Vozy byly v závodě populární a úspěšné. V roce 1921 byla společnost prvním německým výrobcem v průmyslu, který vyráběl vozidlo s levostranným řízením, které zvyšovalo poptávku po těchto vozidlech. V roce 1924 byl představen první šestiválcový typ M se 4655 cm3. V roce 1928 koupil majitel DKW většinu akcií společnosti Audiwerke AG a zbývající akcie společnosti Rickenbacker. Tam, 1929 představil motory pro Audi Dresden a Zwickau byl vyroben. Ve stejném roce byly vyrobeny čtyřválcové a šestiválcové verze s motorem Peugeot. V roce 1932 spolupracovala s firmou Wanderer, Horch a DKW na společnosti Auto Union AG Chemnitz. V témže roce bylo představeno první auto v Evropě s pohonem předních kol se šestiválcovým motorem Audi Front. Logo bylo vytvořeno tak, aby reprezentovalo tyto čtyři značky a bylo vyvinuto před druhou světovou válkou. V té době byl používán pouze v závodních vozech. V té době bylo prodáno jen několik Audis, protože trend byl u malých automobilů. V roce 1939 byla vozidla Audi zastavena více než dvě desetiletí. V roce 1945 převzaly továrny a majetek Sovětský svaz. V roce 1948 byla proto zrušena společnost Auto Union AG z Chemnitz a Auto Union AG. Pouze malá část zůstala pod názvem Automobilwerk Zwickau.

Výroba byla přemístěna do Bavorska a předválečné modely byly obnoveny pod názvy IFA F9 a IFA F8. Továrna byla znovu vydána s půjčkami od bavorské státní vlády a podpory Marshall Plan. Stejná vozidla s dvoutaktními motory a pohonem předních kol byly stále vyráběny. Také byl zaveden motocykl a dodávka. O deset let později byl investor přitahován ke sponzorování výstavby automobilky. V roce 1958 převzal Daimler Benz více než 87% Auto Union. Zbývajících 13% bylo převzato v roce 1959. Rozhodnutí o prodeji bylo učiněno z důvodu neziskovosti. V roce 1964 získala společnost VW 50% společnosti, která jí dala mnoho výrobních práv a práv do továrny v Ingolstadtu. V roce 1965 se Audi vrací do výroby s novým vlastnictvím. Mercedes Benz převzal závod v Düsseldorfu. O rok později VW převzal celý závod v Ingolstadtu. Poptávka po čtyřdobých motorech byla vyšší; Proto bylo přijato rozhodnutí zavést F103. Měla také facelift. Model byl přejmenován na VW v Super 90, Audi 80, 60 a 75, v závislosti na výkonu. Byly prodány do roku 1972. VW zakazuje vývoj DKW. V té době, Auto Union tajně vyvinul Audi 100. Když Nordhoff byl ukazován, Nordhoff byl velmi ohromen a dal auto do výroby v roce 1968. První generace byla volána Audi 80 v 1972. V roce 1969, spolupráce mezi Auto odborem a NSU byl založen. Továrna Neckarsulm se nyní používá pro výrobu vysoce výkonných vozidel. V roce 1974 byl představen Audi 50, který byl později přejmenován na Volkswagen Polo a byl velmi úspěšnou verzí. Audi 100 a Audi 80 byly tehdy nejprodávanějšími vozy. V roce 1976 byla výroba přesunuta do Neckarsulmu. V roce 1980 byla jako turbo kupé představena aktualizovaná verze Audi Quattro s pohonem čtyř kol a středovým diferenciálem.

V roce 1985 byl název společnosti změněn na Audi AG. V roce 1986 byla představena Audi 80, která navzdory nízkému výkonu dosáhla mnoha tržeb. V roce 1987 představila Audi Audi 90. V 90. letech začala Audi na stejných trzích s BMW a Mercedesem, původně s Audi V8. V roce 1992 bylo v Audi 80 instalováno 2,8 litru V6. Příjmy klesly kvůli Audi 5000. Bylo mnoho stížností na náhlé neúmyslné zrychlení, které bylo dokonce obviňováno ze smrti šesti lidí a 700 nehod. Později u soudu bylo prokázáno, že vyšetřování bylo chybou řidičů. Bylo však také přijato, že to má něco společného s auty. Před změnou parkovacího režimu bylo zařízení nastaveno tak, aby vyžadovalo brzdu. Rovněž se zvětšila vzdálenost mezi pedály, aby se zabránilo stisknutí nesprávného pedálu. Prodej se však snížil asi pětkrát a několik let zůstal nízký. V roce 1999, Audi A2 byl představen, ale to bylo kritizováno za vysokou cenu a byl ne velký úspěch a byl přerušen v roce 2005.

V 21. století výrazně vzrostly tržby. Stala se preferovanou značkou čínské vlády. V roce 2009 to byl hlavní zisk pro VW, zatímco většina ostatních soukromých značek vedla ke ztrátám. Rok 2011 byl pro Audi A3 a A7 na americkém trhu rekordním rokem. V roce 2015 bylo prokázáno, že více než 2 miliony automobilů jsou nad přijatelnou úrovní. Vedoucí oddělení výzkumu a vývoje byl pozastaven a generální ředitel byl zatčen v roce 2018. Byli uloveni přibližně devětkrát vyššími emisními limity, ale nebyli objeveni kvůli instalovanému manipulačnímu zařízení. Společnost plánuje do budoucna investovat přibližně 16 miliard dolarů do automobilů s vlastním pohonem. Audi také vyrábí 100% pozinkovaná auta a celohliníková auta. Automobily Audi již byly úspěšné v mnoha rally, několikrát zvítězily na prvním a druhém místě. Modely byly označeny také jako F103, typ 80, typ 82/33, typ 81, typ 85, typ 89, typ 89Q, typ 8B, typ 8C a typ 8G pro modely různých generací.

Náhradní díly Audi modely:

  • Náhradní díly Audi F103
  • Náhradní díly Audi 50
  • Náhradní díly Audi 60
  • Náhradní díly Audi 75
  • Náhradní díly Audi 80
  • Náhradní díly Audi 80 B1
  • Náhradní díly Audi 80 B2
  • Náhradní díly Audi 80 B3
  • Náhradní díly Audi 80 B4
  • Náhradní díly Audi 90
  • Náhradní díly Audi 90 B2
  • Náhradní díly Audi 90 B3
  • Náhradní díly Audi 90 Type 81
  • Náhradní díly Audi 90 Type 85
  • Náhradní díly Audi 90 Type 89
  • Náhradní díly Audi 100
  • Náhradní díly Audi 100 C1
  • Náhradní díly Audi 100 C1 F104
  • Náhradní díly Audi 100 C2
  • Náhradní díly Audi 100 C3
  • Náhradní díly Audi 100 C4
  • Náhradní díly Audi 200
  • Náhradní díly Audi 200 Type 43
  • Náhradní díly Audi 200 Type 44
  • Náhradní díly Audi 200 C2
  • Náhradní díly Audi 200 C3
  • Náhradní díly Audi Quattro
  • Náhradní díly Audi Coupe
  • Náhradní díly Audi Cabriolet
  • Náhradní díly Audi V8
  • Náhradní díly Audi Glas GT

Klasické díly a klasické autodíly Audi:

  • Příslušenství Audi
  • Klimatizace Audi
  • Části karoserie Audi
  • Brzdy Audi
  • Kabely Audi
  • Podvozek Audi
  • Chlazení Audi
  • Elektrické Audi
  • Motor Audi
  • Výfuky Audi
  • Exteriér Audi
  • Filtry Audi
  • Převodovka Audi
  • Topení Audi
  • Hydraulika Audi
  • Interiér Audi
  • Osvětlení Audi
  • Relé Audi
  • Části řízení Audi
  • Pozastavení Audi
  • Převodovka Audi

Produkty / skupiny výrobků

Kabel akcelerátoru - klimatizace - vzduchový filtr - alternátor - náprava - řemeny - díly karoserie - bowden - brzdový třmen - brzdový kotouč - brzdový buben - brzdové destičky - brzdové čelisti - brzdy - nárazník - kabely - karburátor - katalyzátor - kabel spojky - Chlazení - Blok válců - Hlava válce - Hnací hřídel - Prachová deska - Elektrický ventilátor - Elektrické díly - Motor - Senzor motoru - Výfukový systém - Kompletní výfukový systém - Vnější - Filtr - Součásti kování - Pružná trubka - Palivový filtr - Uvolňovací kabel palivové klapky - Pojistka Box - Těsnění - Převodovka - Převodovka - Mřížka - Páka ruční brzdy - Kabel ruční brzdy - Výměník tepla - Ohřívač - Kabel topení - Kabel kukly - Houkačka - Krycí víčko - Hydraulický filtr - Zapalovací cívka - Spínač zapalování - Vnitřní části těla - Interiér - Interiér Filtr - Lampa - Dveřní zámek - Hlavní válec - Zrcadlo - Olejový filtr - Olejové díly - Pedál - Regulátor tlaku - Gumový držák - Bezpečnostní pás - Senzor - Tlumič - Kabel rychloměru - Sportovní výfuk - Startér - Řízení - Střešní okno - Závěs - Sw svědění - Ozubený řemen - Převodovka - Turbo nabíječka - Podložka - Ložisko kola - Válec kola - Zvedák oken - Těsnění oken - Stěrač

CPP Celosvětově

Společnost CPP dodává po celém světě a pro jednotlivé země máme vyhrazené webové stránky:

Pro klasické díly Audi Germany: Classic Parts Audi

Pro klasické díly Audi Dánsko: Reservedele Audi

Pro klasické díly Audi France: Pièces détachées Audi

 

{{lineitem.ProductName}}

{{lineitem.VariantName}} - {{lineitem.Quantity}} x {{lineitem.FormattedPrice}} {{lineitem.FormattedPrice}}

{{basket.FormattedProductsTotal}}